jest profesorem na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadziła już projekty dotyczące rozwoju językowego dzieci dwujęzycznych (np. Projekt Bi-SLI-PL finansowany przez NCN Rozwój językowy i poznawczy polskich dzieci dwujęzycznych u progu edukacji szkolnej - szanse i zagrożenia , 2010-2015, realizowany we współpracy z Uniwersytetem Jagiellońskim).
jest doktorantką na Wydziale Psychologii UW. Brała udział w kilku projektach naukowych, z których większość dotyczyła rozwoju językowego lub rozwoju umiejętności czytania.
jest psychologiem i pedagogiem. Obecnie jest doktorantką na Wydziale Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim.
jest polonistką z wykształcenia i portugalistką z zamiłowania. Była doktorantką na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie językoznawstwa i obroniła rozprawę doktorską pt. Nauczanie języka polskiego jako obcego dla potrzeb biznesowych na najniższych poziomach zaawansowania.
Ułatwienia dostępu